psalm 23 afrikaans

Niks sal my ontbreek nie2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. Afrikaans Bible Psalms 23.


Psalm 23 Liedboek Youtube

23 The Lord is my shepherd.

. Afrikaans 19831992 AFR83 23 Die Here is my herder. Na waters waar rus is. Ek behou geen regte nie.

Afrikaans Psalm 23 template for laser engraving and laser cutting. 1 The LORD is my shepherd. Psalm 23King James Version.

Psalm 23 Afrikaans 19331953 VertalingDie Here is my herder. Die Here is my herder ek kom niks kort nie. Alle videos is vir prys aan die Here.

1 n Psalm van Dawid. The 23rd Psalm is one of the best-known and most-loved literary works in the world and it may well be. Die HERE is my herder.

N Psalm van Dawid. Na waters waar rus is lei Hy my heen. 3 He restoreth my soul.

Read from Psalms 23 Afrikaans 1953. Niks sal my ontbreek nie. Ek behou net my eer aan die Here.

Die Here is my herder. Juig tot eer van die god van jakob. Take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery.

Hy laat my neerl in groen weivelde. Die HERE is my herder. 2 Hy laat my rus in groen weivelde.

He leadeth me beside the still waters. He leadeth me beside the still waters. Niks sal my ontbreek nie.

Hy verkwik my siel. Na waters waar rus is lei Hy my heen. Psalm 23 Afrikaans prayer cross cut out template for laser cutting.

Niks sal my ontbreek nie. My beker loop oor. 3 Hy verkwik my siel.

Een van die snitte op Die Woord Lewe - vervaardig deur ISEECREATIVE. U stok en u staf die vertroos my. 2 He maketh me to lie down in green pastures.

Die HERE is my herder. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. 3 Hy verkwik my siel.

3 He restoreth my soul. Jubel tot eer van god ons sterkte. 23 1 n Psalm van Dawid.

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and editing. Psalm 23 - Afrikaans. Hy lei my in die spore van.

Lei Hy my heen. I shall not want. N Goeie herder sorg vir sy skape.

2 He maketh me to lie down in green pastures. Na waters waar rus is lei Hy my heen. Hy bring my by waters waar.

1 n PSALM van Dawid. 中文 čeština Deutsch italiano Nederlands. Om sy Naam ontwil.

2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. Niks sal my ontbreek nie. Psalm 23 Afrikaans 193353 Ou Vertaling1 n PSALM van DawidDie HERE is my herder.

2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. En ek sal in die huis van die Here bly in lengte. Niks sal my ontbreek nie.

I shall not want. Die Here is my herder. Esegiel 3416 Die wat verlore is sal Ek soek en die wat wegge.

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and.


Restores Soul Lord Our Shepherd Psalm 23 2 Bible About Money


Psalm 23 The Lord Is My Shepherd Wall Art Decals Wall Art Studios Sa


Thoughts On Psalm 105 1 5 You Can Trust Him


Psalm 23 Template Postermywall


Psalms 23 1 6 N Psalm Van Dawid Die Here Is My Herder Niks Sal My Ontbreek Nie Hy Laat My Neerle In Groen Weivelde Na Waters Waar Rus Is Lei Hy My Heen


Dutoitspan Kimberley Psalm 23


Love God Greatly Afrikaans More Almal Hier Is Die Verse Dagstukkie En Musiek Vir Vandag Week 4 Vrydag Lees Genesis 7 1 24 Psalm 23 Soap Psalm 23 4 Selfs Al Gaan Ek Deur


5d Diamond Painting Kit Psalm 23 Afrikaans 60x85cm Frd Diamond Dotz4all


Bible Quote Psalm 23 Motivational Text Video Template Postermywall


Handjies Vir Jesus Mienie Psalm 23 Facebook


Psalm 23 6 Bybelvers Dailyverses Net


Psalm 23 4 Safe Passage Template Postermywall


23rd Psalm Schmuck Schrift Halskette Psalm 23 Halskette Bibel Vers Schmuck Schrift Schmuck Judische Geschenk Christian Jewelry Necklace Christian Giftsjewish Jewelry Aliexpress


Psalm 23 N Psalm Van Dawid Let S Talk Magazine Facebook


Pin By Anne On Afrikaans Psalm 23 1 Psalms Psalm 23


Die Here Is My Herder N Verklaring Van Psalm 23 Wouter Ten Haaf Amazon Com Books


Die Bybel 2020 Direkte Vertaling Psalm 23 Facebook

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel